Tuesday, May 31, 2011

The Age of Empire II

tadi kan..
gigih..
pergi pusing2 dekat Plaza Alam Sentral..
cari game...
kawan aku cari game sim city..
aku pulak cari game The age of Empire...

 ada the age of empire I,II dan III...tapi yang aku biasa maen yang II

ni game yang mula2 aku maen..
masa aku mula2 kenal komputer masa tingkatan 2 dulu...
memorial value tuh...
masa tu,
arwah abang aku baru beli komputer...
macam jakun sekor2 berebut nak maen...
yang game tu jugak lah yang tahu pun kalau sebut komputer...
word,powerpoint,excel..harammm tak ambik tau

tapi tak jumpa pun game tu tadi...

maen perang2 sambil pikir tactik..merangsang otak untuk berpikir (ayat haruslah supportive bagi orang yang suka..kehkehkeh)...dan addicted

muka ayu je tadi,dengan ada yang pakai baju kurung,blouse ...
pendek kata kiut miut la semua...
sekali tanya...
"abang,age of Empire punya game tak ade ke?"
"erkkkk...tak ade la..dah habis"
ganas tak??ganas tak??

dalam hati,naseb baek tak ada..
selamat duet aku..wohaa~~

aku berjimat memandangkan diri adalah fakir sekarang..
sehari makan adalah di minimum kan kepada lima hingget....
kalau di Kedah,lima hingget masih lagi nikmat dan sudah boleh 2 kali makan...
di Shah Haram lima hingget adalah malapetaka...
tapi alhamdulillah...still dapat makan
apa nak kesian...kata nak KURUS..kehkehkeh


P/S:gambo gugel..aku dah download game tuh tapi paham2 je la trial version...sampai setengah level je dia kasik aku maen...berjimba2 dah aku kena serang sebab tak dapat upgrade level...kompom aku kalah la camni

2 comments:

  1. tuh laaa....pi x ajak aku...kan dah x jumpaaa....;p

    ReplyDelete
  2. kalau bawak ko lagi la tak jumpa...
    jumpa kedai makanan je ko..
    yer dak...

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..