Wednesday, May 11, 2011

SUKA SANGATTTTTT!!

Dua hari lepas,
buat urusan kat kaunter..
aku memang SUKA...
semalam,buat urusan kat kaunter lagi...
aku memang SUKA SANGAT...
pagi tadi buat urusan kat kaunter lagi dan lagi,
aku memang SUKA SANGAT SANGATTTTT.....

biasa lah..
aku kan olahragawati sekolah,pelari pecut negara semua aku la tuh.....
tak kisah panjat tangga macam batu caves yang berderet-deret tu,
peloh macam mandi wajib,
dengan tambang bas yang pergi balik takat 2 hingget tu apa la sangat kan..
aku kan student,kaya dengan duit PTPTN ni....

esok...
kena pergi lagi...
pok cik tu cakap...
banyak sangat borang tak dapat nak siapkan cepat....
heh kalau tak dapat siapkan jangan berjanji boleh tak??
penat nak memanjat 3 4 kali...
kalau buat aku kurus tak apa jugak...huh
eiiiii ai kill yuu ai kill yuuu...dalam hati je la

sabo sabo sabo...
borang maklum balas pelanggan pun dah penat dah nak mengisi...hmmmm

UNDILAH SAYA SEBAGAI CALON MPP ANDA......
KEBAJIKAN ANDA TANGGUNGJAWAB SAYA.....(hmmmmmmm)

.................................................................................................



tengah panas2 ni meh kita bagi sejuk balik...

taraaaaaaaaaa......ABC moden....



P/S:please gomen front liner,improve your quality service....panas ni..panas ni...dah la minyak naik harga lagi,kesian kalau orang yang naik keta tuh..aku letak minyak motor kawan aku 10 hingget pun tak penuh....esok2 aku pikir nak letak air pulak...

9 comments:

  1. nampak sedap benar abc tu heh.


    .

    ReplyDelete
  2. sedapppp...
    tapi tak boleh lawan lagi bahulu kak tas..kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. itu bukan abc moden
    tapi abcdefg melampau!
    *lap ayaq lioq

    ReplyDelete
  4. kak ros pengotoqqq...

    hahahaha

    ReplyDelete
  5. kak mashh.....dah leh bayaq and check nama ke yang kolej intersession tuh??

    ReplyDelete
  6. nat:haaa??tak paham..kalau pasal bilik esok kene pegi ukk..

    mendatak hijau:ehh kita adik beradik la...nak jugak kaler hijau..kehkehkeh..yaaaaa betollllll..tapi bukan kat sec 2,dah banyak sec dah tiru macam ni..d best dekat sec 2 la kan

    :)

    ReplyDelete
  7. dik, len kali ko pi kaunter tu bawak senapang..sape lambat buat keja, ko tunjal aje kepalanye dengan muncung senapang tu...waakakakaka

    ReplyDelete
  8. kak umie

    betol..betol..betol
    ikutkan hati saya nak bawak mercun papan je..
    biar dorang lompat2 dalam tu..
    cergas sikit otak...
    keje nak ngelat je kan kak...

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..