Sunday, May 29, 2011

Targets

Percayakah anda....
1 tahun lepas berat aku adalah 8 kilo kurang dari berat sekarang...
sekarang naik gila...
budak sport memang macam ni ke??(sport la sangat kan..kehkehkeh)...
berenti ja badan terus naik..
ayoyoooo

so aku dah buat target..
siap list lagi nih!!
hah tengok2!!...

1)kurangkan berat badan..diet la weh + lari lari ecercais...

ramai yang bagi sokongan moral..tenkiu all..ai lap u all (sambil lambai2 tangan gaya princess Kate)


2)flawless and putih skin(macam tambi speaking campur2..kehkehkeh)..untuk merealisasikannya...tadaaaaaaaaa

tipu ja semua nih...ambik susun2 nak bagi nampak banyak...aku pakai peerr and lubly ja....bukan sebab gila nak putih tapi yang tu ja yang aku mampu...kehkehkeh...yang mahal2 pakai trial pack je..lepas habis kembali semula kepada peerr and lubly ituh jugak..woha!!



3)aku nak success..dunia dan akhirat...cehh siapa tak nak kan

nak hantar mak ayah pergi mekah nanti  :)...amin

 P/S:doakan....:)

4 comments:

  1. 1. dik ko nak kurus dgn sihatnya selain dr exercise adalah limitkan pengambilan 'kcal' dalam makanan harian mu ittew..mmg agak mencabar tapi sgt efektif...yg penting tak keluar duit dik beli PB (wakakaka)

    2. akak dulu2x pakai krim safi yg 6 hengget tu je dik...skrg nie je up sikit pakai ZA lotion..tu pun bukan sbb nak putih..sebab nak lembapkan kulit aje...dah x kosser nak putih2x segala nie..hehehe

    ReplyDelete
  2. kak umie:)
    1.nak limitkan tu dah try tapi hampeh tak berjaya kak..nafsu kuat la..huhu..PB memang saya tak ambik..takot nanti side effect lak..hee

    2.sama la kita,pakai safi..woha~~..tapi dah tukar sebab kawan kot...lupa dah..kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. yang 2 ng 3 aku sokong...yang 1 aku tataq hahaha...tiap2 kali pos ada ja xtiviti ternak lemak hang...gena tuh...pepun chaiyouk tuk semua target ang terutama yg 1 ngee..aku pun nak turut serta nanti heheh

    ReplyDelete
  4. ang cabaq aku noh...
    kalau aku success aku mintak hantaran 44 dulang aku nikah nanti...woha~~~
    buleh sep duet....kehkehkeh

    jom la join
    :)

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..