Sunday, May 22, 2011

Berapakah saiz perut anda???

aku tengah masak laksa...
dengan mak cik aku...
tu pasal la aku suka dok rumah..
macam2 ada...kehkehkeh
tapi jap gi dah nak balik shah alam..sob3
eh entry aku ni ada kaitan dengan entry aku yang ni...
kenapa budak tu tak percaya dekat aku??
cerita dia macam ni...

sehari sebelum hari kejadian...
kami ada pegi berjimba jimba dekat Bukit Raja...
meroyan punya pasal,kami panggil Bukit Raja tu as Penang...

jom2,kita dah nak sampai Penang dah ni....


wahhhhh...dah sampai Penang...


Dekat je Penang sekarang ni kan....

Sebab tu la bila aku cakap dah nak sampai Penang...
pulun benor dia ngata aku menipu....
jadi pulak satu keje kan...

alang2 dah naip ni aku terus je la cerita apa kami buat kat Bukit Raja tu...
satu lagi sebab ada budak tu jeles gambo dia tak ada kat blog aku...aku dedicate terus entry ni kat dia...
korang ingat ni blog gambo2 ke suma nak letak gambo...
gambo aku pun tak dok sini tau...kehkehkeh
haaa balik to cerita...kami pi makan jonisssss....

 yang tercocok sudu tu aku punya...nak tangkap gambo sundae je tapi dorang lak yang nyibuk kan (tolong fokus pada yang pakai tudung hitam tu je,nanti dia jeles)

 ini adalah berjemaah okeh...set 4 orang makannya 6 orang..tu pun rasa macam dah nak pecah perut..sorang bayar 10 hingget..okeh la tuu(tolong fokus pada yang pakai baju kurung bunga2 tu ja,nanti dia jeles )

 mereka...(sila fokus pada yang pakai tudung hitam tu lagi,nanti dia jeles)

 mereka lagi..jangan fokus gambo ni nanti budak pakai tudung hitam jeles

 Dia...tengok kejap je nanti budak tudung hitam jelesssss

 yehaaaa...redi tuu eat

 aku makan ni..bihun tom yam(pesyen perut tongkang tak buleh nak kata apa..huhu

 okeh2..ni las..sila fokus yang pakai tudung hitam tuh..kehkehkeh


P/S:sambil naip ni sambil makan laksa...fuhhhh berpeloh2,kenikmatan berganda wooohhh....agak2 korang la kan,aku ada tak dalam semua gambo tu??kehkehkeh

2 comments:

  1. hahahha....okeh...aku plak nak jelos...!!hahaha...pasni wat entry bebanyak ag yang ada gambar kami k....huhuhuh

    ReplyDelete
  2. hah sudah..tak nak dah boh gambo korang..hahaha

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..