Wednesday, May 25, 2011

Kelalaian membawa padah....

PADAN MUKA!!!!
DAH SURUH LOCK TAK NAK!!
RASAINN!!!!huwaaaaaa...

shaye malu niii...
mano nak lotak muko...
hari tu...
lupa nak lock tepon letak dalam beg...
tertekan internet menda entah habis 6 hingget...
tu kredit je...okeh lagi
tadi lagi sekali...
ter send gambo pulak...
masalahnya hantar gambo kat orang yang aku pernah excident dulu pulak tu...
aku save nama "orang langgaq"..
nasib baik bertudung...
kalau gambo aku dok pose maut cemana tuh...
huhuhu...

tapi gambo tu pun malu jugak sebab gambo aku dok makan kepsi penuh gigih...............dengan dia....
huwaaaaaaaaaaaa




 kenapa bukan gambaq ni??!why??why??why??huhuhuhu








P/S:mesej tu belom delivered lagi (mintak2 la mesej tu tak delivered)...aku tunggu nih....kalau delivered kejap lagi aku rasa nak gigit bucu katil..huwaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..