Sunday, May 8, 2011

AMERICANO

Di suatu petang yang hening.....
keluar 4 orang budak jalan2...
kat Bukit Raja..

SHILA:wehh lapaq..jom makan
semua:jommmmmmmm
NAT:sini je la...dah tak larat jalan


NAT:hah korang nak makan apa?
AKU:weh aku tak pernah makan ni..ajaq2
NAT:hah yang smoke ni sedap..
AKU:eik??ok nak yang smoke!!ok air pulak...wiiii



NAT:hahhh mashi..ko jangan mengada nak minum ais..batok dah teruk ada hati..ko nampak tak aku dah tunjuk jari macam ni maksud dia tak boleh..ada paham??
AKU:owhhhh mana aci!!!air korang float bala..takkan aku nak air mineral je....kesian kat aku,dah la demam..tak lalu makan..sob sob sob..haa aku order AMERICANO...bunyi macam bes jerkkk



NAT:(muka puas hati nih)..kehkehkeh



AKU:PAHIT GILA!!! la wehh...gula krimer dah tambah ber pek2 tak ada kesan pun..erkkkk...
dah la mahal...ni tambah lagi dua ringgit aku dah dapat snack plate kepsi tau...kalau beli kopi warung dah kembong perut aku minum....pot pet pot pet bla bla bla....apa kata aku simpan mug ni dalam beg??baru berbaloi..kehkehkeh


NAT:sudah la ko mashi...cakap nak over...pahit la,demam la,tak lalu makan la,hah tengok2 sapa yang makan macam kebulur gila nih..sila ambil perhatian


SHILA:sudah2..pasai ayaq pun nak gadoh...jom pi shoping pulak
NUR:heh aku jalan dulu..lalalalalala


P/S:drama adalah sangat tidak berhaluan sama ada kiri atau kanan..klimaks cerita juga tidak dapat di kenal pasti...sebarang tokok tambah adalah bukan di bawah Akta Hasutan 1948 dan hanyalah sekadar menyedapkan jalan cerita..kehkehkeh

7 comments:

  1. aik? jiwa hijau dh jd jiwa coklat? hehe

    ReplyDelete
  2. jiwa hijau campuran..ngehngehngeh..

    ehh ade sikit kaler ijau tuu enin :)

    ReplyDelete
  3. muffinnya tersedap dlm dunia...


    .

    ReplyDelete
  4. uishh over sungguh kak tas...
    tapi memang sedap pun...kehkehkeh

    ReplyDelete
  5. hahaha....siot je kak mashh...dah view blog aku bukan nak follow....(sern_tup)..hikhik

    ReplyDelete
  6. rindunya nak jenjalan dalam shopping complex lepas tu bole simply pilih aje nak masuk kedai makan mana sebab everywhere is halal..tapi kat sini?? uwaaa...

    ReplyDelete
  7. nat:hahaha...
    :p

    kak umie:tak pe akak..nanti akak slim..tak macam kami kat sini..besar gedabak..hikhikhik

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..