Friday, May 6, 2011

saya sayang semua kawan-kawan saya....

hari ahad lepas...
online...
kawan lama masa sekolah asrama dulu merangkap kawan matrix mesej fesbuk...

maskid:eh mashi,kau kat mane yerk sekarang??rindu giler kau

hah lepas tu aku mula la nak brainwash orang nih

aku:tu la kau maskid,aku punya la maintain dengan nombor lama dari lepas sekolah...
takut nanti kawan2 lost pulak kan...tapi korang..pot pet pot pet pot pet

maskid:ehh mesej nombor kau kat aku

aku:jap2...aku nak taip  nih....pot pet pot pet pot pet...reunion...bla bla bla...kawan kita dah ramai kawen..bla bla bla

tiba2 ada mesej pulak masuk tepon....mesej itu berbunyi...

tak tau sapa punya nombor:eh ni nombor aku tau,aku pakai nombor ni sebab nombor celcom aku tak ada kredit + line....hehe"

aku:ehh kau yea maskid...ada yang tak bayar nak susah2 pakai yang kena bayar pulak..kau macam mana sekarang??bla bla bla...mula la bergosip........

lepas tu macam biasa la..masing2 bergosip..aku reply kau..kau reply aku

aku:eh maskid,kau kat mane eik skarang??jom la kita jumpa

dia reply ..

maskid:aku kat NEW ZEALAND nih...aku tak percaya lak kau boleh layan mesej2 aku...hehe..aku terharu

aku:oh yeke...tak apa...demi kawan2..kredit2 nih semua dunia je..demi kawan aku aku tak kisah pun la....

..
send
.....................................................................................................




cepat2 pegang tepon chek kredit...ohh 5 mesej  dah makan dekat RM5 kredit aku.............................................ohhhh..sambil garu2 kepala yang tak gatal








P/S:aku gugel cari gambor new zealand..bayang2 keluar gambar lembu tapi banyak gambor kambing pulak yang keluar...nampak sangat pengaruh iklan susu tepung..kehkehkeh

4 comments:

  1. kakakakak!
    fadan muka!


    dah.
    tu jer nak komen.

    ReplyDelete
  2. huh...
    jaat bebenor orang tua nih...

    hahaha

    ReplyDelete
  3. mntk maap ler mashi....ak msg ko dlm 50 sen jerr..hahhaha...abes ek kedit ko???huwahahahhaha

    ReplyDelete
  4. hahaha...tak ade mende la...
    aku tak kisah punnnnnnnnnnn...

    buat ayat sentap muleh pulak ko ni..aishhh

    hehehe...

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..