Tuesday, May 24, 2011

Bila kak rosdiana menjelma..

Tadi pergi kelas...
kelas tengah2 hari ni ngantok kan...
kelas quality management...
dah dekat dengan masa habis...
aku blurrr and ter awang2 jap...
tengok dekat slide tuh..
eh TRILOGY....




eh kak ros ada pos pasal ikan bilis trilogy cinta la..
dah dua pos aku baca pasal tu...
ehh trilogy cinta tu bukan novel ke??
ehh a'ah laaaaa....

".....SITI MASITAH IBRAHIM...
please read up the slide...."

time tu jugak la lecturer nak panggil aku..
lecturer tu panggil and aku masih blurrr...
nasib baik kawan aku tampaq..hahaha
wehhh..melampau nih...
berat nau pengaruh blog...
tapi aku suka....kehkehkeh

eh hari ni besday kak tas...hepi besday kak..
terus menulis yer...
blog akak2 semua menceriakan saya...muahhhh











P/S:walaupun kena panggil naseb baik aku boleh cool lagi...sebab subjek ni aku dah belajar untuk elektif sem before..kehkehkeh..
untung jugak dah ambek tapi tak bes sebab kena ulang belajar benda yang sama..ada la laen sikit....kalau tak belajar lagi................................mau luruh jantung kena panggil!!!kehkehkeh....
hari ni je terok sikit mengelamun............................sebab LAPAQ...huhuhu

4 comments:

  1. macam seram jer tajuk entry ko kan dik?
    eeeeehihihihihi <-bunyi ngilai

    rendang ikan bilis trilogi cinta tu sedap dikk..
    btw itu nama drama la.. tp yg diadaptasi dari novel jugak. 3 novel jadi satu drama.
    gitu.

    ReplyDelete
  2. sebijik la akak ngilai..
    akak heroin cerita karak ke?kehkehkeh

    ok saya caya ikan bilis tu sedap...
    dah dekat 2 bulan akak promot..
    saya nak order la cenggini...
    tapi nak deliver kat mano nihhh...

    ReplyDelete
  3. nak order?
    er.. cer tanya tuan kedai.

    syhh jgn bising2 mmng akak ni heroin filem karak.
    nama glemer akak Killer Fairy ok?

    ReplyDelete
  4. tuan kedai pun tak kenal sapa..hahaha
    apsal nama heroin dia nak geli2 ketiak kak...kehkehkeh
    tak brutal pun..hehe

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..