Thursday, June 16, 2011

Saya pakai losyen Vaseline..anda bagaimana???

Sejak seminggu lepas...
cik nyamok rajin sungguh mai melawat malam2..
kaki aku merah2 gatal2...
tensen aku nyamuk ni tau...
dah sah2 kan nyamuk betina sebab yang betina ja hisap darah...
dengki la tu dengan kemulusan kulit kakiku inih...huh!

tapi...
terima kasih jugak la dekat cik nyamok..
kalau tak, losyen tu tak terpakai jugak la...
beli botol paling kecik tapi setahun lebih pun tak habis2...
aku bukan apa,pemalas sungguh bab2 nak tenyeh2 ni...
kalau compare dengan kawan aku..
dia habiskan dua botol yang jenis kepala picit2 tu dalam masa berapa bulan je...
rajin kan dia....

ini adalah 120ml...dah 6 bulan pakai tak habis2 lagikkk..aiyakkkk

sebab tak pakai losyen tangan aku kalah dengan tangan dia...
tangan aku burn..tangan dia putih melepak...
tangan aku kasar..tangan dia lembut nyutt nyutt
eh tadi bukan aku cakap pasal sapu losyen kat kaki ke???abaikan

best kan tangan lembut ni...tapi tak best kalau.................................

tangan lembut tapi nak basuh pinggan tak reti macam mana tu..
basic masak pun tak reti apa kes....
kasar2 tangan aku ni berjasa banyak ni tolong ayah aku sorong tanah,angkut bata buat rumah...
tolong pecahkan dinding rumah...
angkat tong gas...haaaaaaaaa



yaaaaaaa....aku perempuan ayu  di luar jantan di dalam..ada berani????



P/S: ini entry bajet kuat dan nak bagi sedap hati tangan aku kasar dari tangan kawan2 perempuan aku..PEREMPUAN okeh..kalau dengan laki mesti tangan aku lagi lembut punya..auwwwwww...kehkehkeh...nak pulun pakai losyen lepas ni...dulu pakai jonsen baby best tapi saja tukar vaseline..nak kena tukar balik la ni...

4 comments:

  1. 'aku perempuan ayu di luar jantan di dalam..ada berani'

    letak dlm botol jugak ke?
    wakakaka!

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahaha...
    akak buat saya gelak nak pecah perot..

    alaaaa maluuuu...
    cam mana boleh tak pasan nih?
    lari2 sorok muka

    ReplyDelete
  3. aku perempuan ayu di luar, jantan di dalam <--- tak boleh blah la baca ayat ni..llawakla

    ReplyDelete
  4. hah gelak2..

    huhu..maluuuu *_*'

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..