Tuesday, June 21, 2011

Kesan sampingan makan Mochi!

Waduh!!!!
..............

..............

..............


tempura udon,idako sushi dan hot chicken ramen


zoom 1...tempura udon...tempura sedap bangattt!!
tempura o-shima-8/10
tempura pizza hut-2/10 (menipu je pizza tuh,tu bukan tempura tu udang goreng tepung bodo2)


zoom 2....sushi laen aku payah nak telan..sushi ni aku buleh makan..idako tu sotong...sedap!!!untuk beginners aku sajes sebab aku pun tak lalu jugak sushi2 nih


zoom 3...hot chicken ramen..ni pun kedai tu sajes untuk beginners...ramen tu macam megi je...dia ada 3 jenis mi..udon,soba dengan ramen..udon adalah mi yang paling besarrrrrr


kami makan kat sini la...o-shima walk Plaza Alam Sentral..dijamin halal..sushi king aku tak berani..main dia dekat seksyen 9


remaja berkolesterol tinggi cenggini la..semua benda benda atas meja tu nak ambek gambo..dengan lada sulah jepun,dengan chili powder jepun,dengan teko kicap jepun..cukup la 1 je aku tunjuk...tu lada weh


pilih menu...(muka bajet je tu padahal tak tahu pun apa benda nak order)..


remaja berkolesterol hepi dapat nyumbat...wiiiiiiiiiiiiiii


erkkkkk...alhamdulilah:)
 

lepas tu makan ehkrim dengan wafer pulak....tengok muka nikmat dia


kawan sekelas masa dekat matrix dulu2....sweet kan dia...thanx sheshe bawak aku makan..aku sayanggggggggg ko sangat (ayat mengampu nanti buleh keluar lagi...lalalala)


P/S: kesimpulan apa kami makan semalam dari petang (lunch tak kira lagi tuh),cendol,makanan jepun,ehkrim,wafer dan jagung....bagus sangat ko mashi...kata nak diet sekali belasah macam orang dok Afrika...
eh kenapa tajuk macam tu??sebab semalam lepas makan Mochi terus rasa macam orang jepun tu pasal gigih pergi makan jugak...wohaa~~....for kakak2 yang tak lalu sushi banyak lagi choices laen..try la mi dia..sedappp:)

5 comments:

  1. err.. dik,
    hang ambik ati ka, kakwos ckp hang remaja berkolestrol tinggi tu?
    sori la..
    ai guwau-guwau jer..
    takot la ceni :(

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    awat kak ros dok buat ayat pasrah pulak ni??
    saya pulak yang takot..huhuhu
    saya suka la kak..
    memang saya suka makan pun...wakakaka

    ReplyDelete
  3. uuuii takut dik..
    kang kita ingat gurau,
    rupanya org sentap.
    keriru akak tau..

    kalo hang tak kisah, ok la tu..
    boleh akak start kira royelti tiap2 kali hang guna ayat tu.
    akakakaka!

    ReplyDelete
  4. tu orang laen kot..
    menyentap tak bertempat..kakaka
    akak jangan la keriru....

    royalti??haipppppppp

    ReplyDelete
  5. kata kesan sampingan makan mochi.tapi kenapa keluar lain?:P

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..