Tuesday, June 7, 2011

Moh kita kerja...hepi besday kak umiee..muahh!!

HEPI BESDAY kak umie...
semoga panjang umur,murah rezeki,hepi2 and sentiasaaaaa di berkati....
tengok..saya hafal tarikh ni...
siang malam...
tepi katil ada gambor muaz akak yerr...
(cakap haruslah hyperbola..kehkehkeh..tipuuuu jer)
bagus kan kan saya...
ada gaya jadi menantu pilihan akak tak...auwwwww
kalau nak hadiah meh la amek...
pos2 tak boleh sebab mak cakap..
bagi kena depan2...
baru nampak ikhlas....hehe
eh bila pulak mak cakap??

balik kepada tajok..
aku now ni..
mencari kerja part time..
untuk cuti nanti..
motif...mesti dapat RM1500...
nak pegi JEPUN hujung tahun ni..muahahaha..berangan!!


tapi susah benau nak cari kerja...
ada banyak tapi nak yang dekat rumah memandangkan hanya part time and nak puasa nanti...
kalau tak buat intersesi hari tu..
maybe aku dah kerja kontrak sebab cuti adalah 4 bulan...
tak apa la,minggu depan usaha lagi...
WISH ME LUCK...





P/S:we are the chosen one...kita yang terhebat...sekali usaha tak dapat kita cuba lagi nanti..yeahhhh

2 comments:

  1. sob sob sob... menangis akak jap..bukan sebab terharu... tp sedey, ari nie baru terbukak blog ko dik & ternampak ucapan tulus murni mu ini... akak terkaku sebentar (ezegereget sikit).. anyway, mekasih bebanyak utk doa & ucapan mu ittew.. meh akak doakan ko pulak...semoga dapat keja dgn gaji yg lg gempak..nnt bole la kumpul duit dtg jepun & sopink2x..hehehe

    ReplyDelete
  2. owh jangan la nangis kak...
    nanti muaz tanya saya tanak tanggungjawab..heee
    makaseh kak...
    buang duet je shopin kt jepun..
    kan ke mahal tu...
    pegi sana nak jalan2 je..
    kawan saya kat univ of Ymanashi..
    plan je nih..
    entah jadi entah tidak...huhu

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..