Thursday, January 12, 2012

Tribute

( pasang lagu Win_ter so_nata before baca )

Tarikh 9/10/2011..
Adik call cakap Bambam dah mati termakan tikus beracun...
Aku waktu tu??? meleleh leleh ayaq mata dalam kereta on the way balik dari celebrate besday...
Mek sampai terkedu sampai tak tau nak buat apa..
dari hepi2 terus jadi malapetaka..

aku pernah try nak update entry pasal dia lepas dia mati...
tapi sungguh...aku tak buleh..
senang sangat ayaq mata ni...
lama tersimpan dalam draft...
hari ni baru terasa nak sambung..

ada dulu aku pernah up entry pasal dia sini
dia la peneman aku bila aku balik cuti sem...
rajin dia kalau bab2 melayan aku menyembang...
apa dia kata pun aku tak paham..
belasah saja laaaaaa....

Bambam
Sekarang tinggal Anjang ja dekat rumah...
daripada dulu 7 ke 8 ekor kucing sekarang tinggal 1..
terasa laen macam...masa nak jamu makan pun dah tak rasa meriah
tisu!! tisu!! tisu!!..tacing ni weh..

Anjang..anak Bambam
tapi apa buleh buat..
Dah sampai masa dia kan..
Aku akan ingat hang sampi bila2 Bambam..
Tak ada kucing laen dapat ganti hang...
aku nak doa pun kompom2 hang masuk syurga kan...
hang la doakan aku...hihihi
dan lagi satu,tak lama lagi hang nak dapat cucu.....lagi

Screen saver tepon aku sampai hari ni pun muka hang

Aku sayang hang sangat :')




REST IN PEACE....Bambam in memories

11 comments:

  1. Ya.. moga dia doakan tuan dia nanti..
    InshaAllah..

    beruntunglah kau sayang kucing..

    aku..tak reti sangat nak sayang kucing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminn... :)

      yela aku tak mampu nak beli hamster bagai..
      kucing pun kutip2 dalam hutan je..huhu
      tapiiiii aku suka kucing macam ni dari yang beli bulu kembang bagai...
      pemalas!!
      rasa macam nak gunting je bulu2 dier...grrrr...hahaha

      Delete
  2. sebenaqnya sifat manja si kucing nih.. iras-iras sifat manja anak2 kecik.. akak pun baru tau bila dah ada anak.

    kalau blogger rye baca perenggan pertama entry hang nih.. mau tekejut dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa dengan perenggan pertama tu kak???
      aisemen ni yang rasa nak demam tetiba nih..hehehe

      kucing dah tak dak :(

      Delete
  3. adesss..tumpang simpati kat sini ye.sabar2 kan diri selalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kaseh :)
      dh hepi dah ni...exam dah habis..hikhikhik

      Delete
    2. thx ke LadyD.salam kenal buat kamu.

      Delete
  4. penyayang nye ko..

    meh jadi adik ipa aku nk tak..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ko ada adik lelaki eh??
      apsal tak cakap awal2...

      ehemm....assalamualaikum kak..
      akak sihat hari ni??jaga kesihatan tau
      nanti saya teman akak beli mee sesame eik kat pasar malam :P




      (gelak guling-guling..hahaha)

      Delete
    2. amboi..kemain ko eh..


      gelak guling2..kensel jadi adik ipar... :p

      Delete
    3. okeh ke aku komen sekarang cik nget?huhuhu

      Delete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..