Tuesday, January 10, 2012

Antara kiri dan kanan...

Aku pilih kanan...


kiri tu nanti2 sikit baru pegang...
buleh bikin gua penasaran baca buku tebal tak khatam2...

nak gitau ni..
aku kalau craving for kepsi, memang buruk perangai...
yela, yang mahal2 tak mampu..huhuhu
kalau aku nak, macam mana pun aku nak jugak..

nak jugak!! nak jugak!! nak jugak!! tak kira!! tak kira!! tak kira!!

ini adalah sifat kurang matang di bawah ilusi separa sedar di bawah kata kunci gedik gian..


tepat jam 1.05 pagi..
makan senyap2 hujung katil sebab kedekut tak mau share rummate aku dah tidoq...

struggle for next paper.....huarghhhhhhhh...mengantok...
moga Dia permudahkan segalanya...

7 comments:

  1. kak mashi.. buku managing innovation tu da boleh simpan dahh. tak payah tengok lagi.. haha :)

    ReplyDelete
  2. mak aih! makan kepsi kul 1.05 pg??? gila kentang! haha...
    p/s: mesti rumate pn mkn jgk sbb kepsi tu masuk dlm mmpi dia. kui3...

    ReplyDelete
  3. syu

    kotak tadakkkk...hahaha



    enin

    tu nama dia sahur...
    puasanya tak...:P
    hehehehe...

    ReplyDelete
  4. lewatnya kau makan...


    nanti boleh gemuk tahu...

    lagi cepat gemuk sbb x ajak aku makan sekali..

    ReplyDelete
  5. aku tak nak la kau buruk sekali dengan aku..
    baek kan aku :p

    ReplyDelete
  6. next paper ko bila? good luck lah..

    perghh.. citer pasal kepci pulak dia ni..

    lapauuuu ni!!!...

    ReplyDelete
  7. next = last paper wehhhhh...hahaaha...besok...
    paper ngeri pulak tu....wawawwa

    eh gi la beli kepsi...
    ala beli ayam je dah la,balik makan dengan nasik :)

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..