Sunday, January 1, 2012

Sejuknya la perut mak depa...

Sekarang ni MatLutfi femes gila..
dalam sehari kat fesbuk mesti ada ja yang share video dia..
tahun lepas aku pernah share video dia, sambutan biasa2 saja sebab orang tak kenal lagi..
tahun ni sebut ja nama dia,mesti orang akan cerita vlog MatLutfi yang depa suka..
aku pun terkebetulan ja tertengok vlog dia setahun lepas,tersuka pulak..
tambah pulak nama LUTFI tu macam sedap ja dengaq...ehemmmm!!!! gatai...tak paham tak apa..haha
so aku folo sebab setiap vlog dia, lawak dan ada mesej baek dia nak sampaikan...
kalau nak compare dengan Ma_ha_ra_ja_la_wak aku suka Matlutfi lagi kot...hahaha..
rumah aku tak dak as_tro..harap maklum

MatLutfi ramai kenal...
tapi kenalkah anda dengan adik MatLutfi?????
tak kenal pun tak apa eh,bukan dosa...
cuma kalau aku sebagai mak depa rasa hilang penat mengandung dulu...cewah

ni MatLutfi masa dia join buat drama pendek pasal hudud..


ni adik dia,Lah..suara sebijik macam abang dia..


ni vlog Lah jugak, dengan adik dia Ali


Sorang buat architecture kat Aussie,
Sorang buat medic kat Egypt,
Study2 pun jenis tak skema..otak gila2..lawak..memang la pujaan gadis malaya...
aku setakat suka tengok ja la sebab aku dah tua dari depa..hahaha..gatai lagi
Teringin rasa nak ada anak soleh solehah cerdik pandai nanti ni..ehemm!

vlog hampa sedikit sebanyak me'motivate'kan aku...kipidap :)

8 comments:

  1. yg ali penah tengok dlm vlog matluthfi. yg lah ni tak tau pulak. tp dia lg hensem kot? ehceh.

    ReplyDelete
  2. ali tu pernah ter'expose' masa dia tak dak gigi lagi...
    saya kenan abang dia lagi kot...heeee..ehceh

    ReplyDelete
  3. tu.. tu.. dah tergoda ngan dia orang lettew..

    hahaha..

    aku pun suka gak kat bebudak ni..

    brilliant sungguh lah..

    ReplyDelete
  4. *pegang pipi buat muka comey tak jadi...

    i maluwwwwww...hahahahahatuihhhh

    tu la kan..
    alhamdulillah.....

    ReplyDelete
  5. kita suka video yang... err, tak tau tajuk, tapi ada bangla turun dari celah tembok rumah dia nak jual kapet, hahaha

    (youtube tengah tak boleh buka)

    ReplyDelete
  6. tajuk dia "mari merungut" ala2 gitu la kak...
    cehhhh pesyen semua dah ada dalam kepala nih...hahaha
    kalau la baca buku pun macam ni alangkah bahagianya..huhuhu

    ReplyDelete
  7. kannn...
    minta2 terus la bagus...
    jangan terpesong

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..