Tuesday, January 3, 2012

Happy starting or Happy ending..mana satu jadi pilihan??

 Cubaan pertama menikmati Nandus...

di sebab kan perut adalah Melayu nasi harus ada...tapi tu kawan aku punya la...aku ambek yang ada sidelines...

mentang2 ambek yang tak pedas,sentap dia kasi ayat tau..tapi no hal la,kawan aku memang tak makan pedas pun

ni aku yang punya..atas sikit je tahap kepedasan dia dari set kawan aku..tapi entah celah mana pedas pun tak tau la...masam je lebih..ok2,jangan emosi..salah aku yang tak reti order...

kek dah kena ngap sikit..hehe..over kan nak kek bagai,actually time ni ada offer..dia kasi free sup..so order je la
dia punya sos..sama ada aku yang bermasalah or sos dia memang masam or lidah orang2 yang promote kat aku yang bermasalah..dari sos tomato ke garlic ke chili semua masam..apa kes..eh aku tak mengidam la..last2 makan macam tu je la ayam tu..sedikit kuciwa



total harga RM59 and posen2 (aku tak ingat)..means sorang 30 hingget la kan...

.

.

.

.

.

.

.

.






di sebabkan 30 hingget dah melayang kena la sep2 sikit duet..ni menu untuk seminggu..uiii banyak menu gak tu,kadang2 bergoreng,kadang2 berkuah..bosan dengan mee??bihun pun ada maaa..bihun PAMA..hehe

secara keseluruhan (bagi aku la),boleh la makan tapi kalau di beri pilihan aku lagi prefers keni rojes kot..
lebih nikmat..tapi aku siapa pun nak komen lebih2,makan pun baru sekali..ceh!!..
so siapa suka makan,sila teruskan..aku tak kan kongkong korang...
siapa tak suka ikut korang la..bukan kacau duet aku pun..hahaha..

selamat tinggal Nandusss...

7 comments:

  1. ko saje je kan uat aku jeles tengok makan ni sume..

    eh.. eh.. yang last tu.. aku baru menikmatinya pagi tadi.. hahaha.. XD

    ReplyDelete
  2. tak sedap pun faein...
    beli ayam golek dekat pasar malam lagiiiiiiiiii bes...
    aiiii..sep jugak ke??hehe

    ReplyDelete
  3. kita pun berperasaan begitu terhadap sosnya... agak dia nak buat stail pedas omputih, jadi pedas & pedor je, tanpa kehadiran sebijik gula pun

    ReplyDelete
  4. tapi bila makan omputih punya sos ok je kak...
    ok..dia tak reti...hahaha

    marah orang keje situ :P

    ReplyDelete
  5. aku lg suka nandos~~


    hhahaha..keni rogers x best..!

    ReplyDelete
  6. haa ni pes taim jumpa yang suka nandus...
    ces rekomen sikit apa yang sedap kat situ...

    ReplyDelete
  7. first and last time g nandos!!!!hahha

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..