Wednesday, January 4, 2012

Ada beza ke?

Aku kalau nak menghafal kan perlu sangat ketenangan..
Mengira tak apa lagi..
Tak buleh serabut2,tak buleh pasang lagu...
Buleh kalau itu hanya semata mata lagu tanpa lirik..
atau lirik dia tu sepatah haram aku tak paham macam lagu ,jowo ke, du_sun ke (rummate aku selalu buka)
Tapi tapi tapiiiiii...
kalau lagu yang sepatah haram aku tak paham tu di buka berulang ulang kali dia akan jadi lagu yang aku sudah hafal dan buleh ikut menyanyi..
tu pun tetap tak buleh...
dan volume harus la sayup2 sahaja kedengaran...banyak songehh la engkau!
disebabkan orang2 yang macam aku ni maka tercipta lah.....terterttttttteteeeettreeeeetttttt(bunyi drum)



credit to here

HEADPHONE...

earphone pun buleh..handphone list laen apatah lagi iphone atau samsung galaxy STII...

biasa la student life..sharing is caring,caring is loving..bilik adalah di share2..kalau rasa nak duduk sorang2 tak payah mengaji,pergi balik kawen...eh kawen pun kena share bilik apa...tak kisah la,pandai2 la korang bincang dengan husband or wife korang janji bahagia...Tapi tapi tapiiiii kannnn..tak ada beza jugak ada headphone ni kalau......

#situasi 1
kau ada headphone tapi kau tak guna..buat sangkut leher je..rasa macam nak letak gam gajah kasi lekat kat telinga..gerrremmnyerrrr

#situasi 2
kau dengar lagu..kau pakai headphone..mulut kau pun menyanyi kalah speaker..sumbang pulak..kejap nyaring kejap slow...meleleh taik telinga dengar

Aku ada kawan dulu pantang orang puji suara sedap lepas tu asyik la dengar suara dia je..
satu cara je nak buat dia berhenti..aku akan buat2 tanya dia..tapi muka kena maintain heartless..hahaha..jahatnya aku..
Tiga tempat ja aku buleh layan orang yang nak feeling suara sedap ni,
  • karaoke, 
  • pertandingan menyanyi 
  • persembahan...
credit here


ramai lagi orang buleh menyanyi derrr...jangan cepat sangat termakan puji keh..

aku tak la rigid sangat cuma biar bertempat...
rummate aku ok je...baek :)
ada masa kami dengar lagu sama2 walaupun aku tak paham pun lagu2 du_sun tu...hehe
time solat pun dia respect....

nasihat aku...
sekarang tengah exam...
jangan selfish...kau nak studi pandai pulak kau tutup semua lagu tu..
sila hormat juga space orang lain..
sebab tu malas sangat nak dengar orang menyanyi sekarang...orang berzikir layannnnnnnn :)

8 comments:

  1. tengah marah bole buat entry cool..

    kalo aku memang memaki da entry aku..



    hahahaha..

    ReplyDelete
  2. kalau entry maki mau 20 perenggan menaip tak habih2..hahaha

    bertenang..bertenang.. :)

    ReplyDelete
  3. hahaha..

    mashi.. rileks..

    aku cam ko jugak..

    kalo nak belajar kena tenang..

    dengar zikir takper lagi..

    dengar orang 'melalak' aku pun tak tahan..

    ReplyDelete
  4. tu la...hebat betul dorang melalak non stop...
    tak kering2 jugak tekak...
    pelik ehh...

    ReplyDelete
  5. rasanya kena tanya rahsia depa tu..

    mesti ada rahsia yang misteri tu..

    hahaha..


    p/s: awat hang tak update2 ni.. busy lettew..

    ReplyDelete
  6. nak tanya maluwwwwww...
    hakhakhak...

    kittew bizziew sikiet sikiet jewww....(tegeliat lidah)

    :P

    ReplyDelete
  7. sabaq la dik.. anggap la kehadiran dia dlm hidup hang sebagai pelengkap kitaran fotosintesis.

    relevan tak komen ceni?

    ReplyDelete
  8. aaaaaaa...boleh la kot (sambey kerut2 dahi)
    kak wos sains dulu mesti A kan...hikhikhik

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..