Wednesday, April 20, 2011

Studi Week OR Studi Wekkkkk

ada orang nak datang ziarah la...
nak sapu sampah kat blog ni jap...
nak kopak durian...
nak cabut bulu ayam...
nak jamu pelawat...
saya tunggu kak Tas datang..hikhikhik(entah-entah tak datang..huhuhu)

ok back to citer asal...
studi week yang sangat hampeh...
aku studi benda lain..
apa aku buat??
tgk gambar la eik...

mula-mula rebus ayo lerr...nak celup2 ayam 2 nanti baru senang nak cabut bulu...

ni tok aku..comeyyyyy kn..heee..tok memang terer..tok tengah korek bontot perut ayam tu keluarkan pa yang patut

kita celur ayam nak bagi mudah cabut bulu..kejap je nanti terus masak ayam tu kang...

cabut jangan tak cabut...yahhhh yahhhh..tok cakap "eh budak ni laa,mana satu nak buat,nak tangkap gambaq nak cabut bulu,pukoi brapa nak boleh makan nih"...

taraaaaa...sexy kan kan..hehe...kita layur atas api nak buang bulu2 halus dia

lagi sekali taraaaaaaaaa...ni yang dah siap layur..pas tu kita siang...

siang sambil nyanyi lagu ayam...(ada ke?taram saja)

ni tengah siang la ni..tak menang tangan tak tau macam mana dah nak pegang kamera...

nak jugak amek gambo nyeee...haishhhhh...ni peha ayam yeaaaa


taruk la ayam..pakai je resipi apa pun sama je.ni resipi mak aku...wewittt sedap

gluppp...glupppp...glupppp...tengah menggelegak....
food presenttion fail..tapi ada aku kisah..aku nak meratah je nih..len la kalau hidang orang kan kan

haaa...lepas penat buat keje kiter blasah je apa yang ade...hohoho



ps:ni semua la yang aku "studi"...lebih kepada melantak je rasa2...heeee...STUDI WEHHH STUDI....

5 comments:

  1. durian jgn lupa wak mai skit kat manjung nih...kempunan beb

    ReplyDelete
  2. sis MQ
    ehh perak kan lagi banyak durian

    kak tas
    terangsang ke kak?kehkehkeh.....z=????...uwawawawa

    ReplyDelete
  3. terangsang?
    tak koser...

    :p







    z182.

    ReplyDelete
  4. kahkahkah.....ok mashehh kak!:)

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..