Wednesday, April 27, 2011

Perut Melayu

Tadi pegi makan dekat Rasamas seksyen 7...
aku patah semangat terus nak makan dekat dalam..
kejap sedap,kejap masin,kejap nasi keras...
arghhhh aku merajuk!!
tak nak kawan dah dengan pok cik kedai tu semua...
jahat!!penipu!masak tak sedap!!! huh emosi pulak dah..

tadi kannnnnnnn....
tadi makan bajet macam makan keni rojes kannn..
wahhh ayam...dengan nasi...(perut melayu yuuuu...auwww..hikhikhik)
karipap dia sedap.....2 ketol 2.90..siap harga tuuu
lepas tu dah tak ade sayor amek la appetizers...
salad dengan sos thousand island...

salad yang kena kuasa infrared..hihi..lupa nak tukar setting kamera la..lapar sangat...haaa ni la appetizer yang aku amek...tamak...nak jugak ade ayam dalam nih kan...

main course..ayam panggang dengan nasi,ade la tauhu telur dengan sos cili sikit..ayam aku dah kene robek sebab dier kasi tak adil..kawan aku dapat ayam kecik so aku derma 1/6 ayam aku kat dier..baik kan aku?kehkehkeh

ayo nyerr...mountain dewwwwww.....suka jugak la ayo nih....boleh tahan....



ok sampai sekarang aku rasa tak selesa...
asyik sendawa jerrr...bau ayam!!!!!!

kalau dah perut melayu tu melayu la jugak...
mende nak appetizer segala...
dah pesen perut kene masok nasi dulu...
tak leh ubah dah...
kang merana macam sekarang...huwaaaaaa

DASAR PERUT TAK BOLEH BAWAK PEGI OBESI...




P/S:nak pinjam perut leh?kehkehkeh...hah gambar karipap tak sempat snap..pandai2 la bayang sendri...karipap je pun kan..peaceeeeee

2 comments:

  1. serious, saya mintak maaf sebab saya tak suka awak. saya tak suka awak, saya tak suka awak. ya, saya benci. sangat benci.

    saya terbukak blog ni jam 2.04 pagi!! mana nak korek keni rojes memalam buta ni.. nak nangisssss.. kempunan tau tak.. benciiiiiii

    ReplyDelete
  2. alaaa maaf la....
    (sape suruh buka blog memalam..hihi)

    nanti lagi dua tahun saya banja makan keni rojesss yerrkkk...:)

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..