Tuesday, April 12, 2011

Soya BEST punya!!!

Tak apa akak PMS...
akak tak nak letak biar saya letak..



kenapa saya nak letak???sebab saya kesiankan kawan-kawan saya yang suka minum soya ni..sambil tu boleh jugak la promote susu kan..susu lagi baik apa..nabi dulu pun minum susu kambing,baik untuk kesihatan(trademark kawan saya,Shila)...

Apa kejadahnya buat lagu tu chekkk oiii....dalam kampus ni pun sama je,indon penuh..dah la pengotor segala...saya ni suka makan,teringin sangat la nak makan jagung bakar sekali tengok kuku jari,fuiiyooooo boleh ganti hantu kak Limah dah...
Student no choices since situ je tempat makan paling dekat,tak kan la nak keluar kalau dah gap kelas 2 jam je...penat3...(aku yang comel ni pun dah kurang comel tau..kurus sikit sebab tak lalu makan..huhuhu..jap3..kurus ke???sentapppppppp)

So beware dengan apa yang anda makan,jangan tahu menyumbat je...sebab tu yang akan membentuk jiwa,rohani dan kepantasan anda pick up the phone ilmu-ilmu yang cikgu sampaikan...

kalau korang dah lagi awal tahu mintak maap la yeaaaa....eden baru tahu je ni..saje la sampaikan kot2 la ade yang tak tahu...

Pesanan terakhir........................................BERHATI-HATI

Ps:Gambar ayam bakar ni tak ada kaitan pun dengan makanan kotor pun...ni aku masak sendiri..masaklah sendiri lagi terjamin kebersihan makanan tu..

2 comments:

  1. wow. rajinnya masak. nk cikit...!!! ;D

    ReplyDelete
  2. witttwitttt....xrjin pn ehhh...kt umah je..cni xleh msk kne sewa dapo..bek g bli je sng cite

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..