Thursday, April 28, 2011

Anak itik Tok Wiiiiiiii....mandi dalam bathtub

Tiba-tiba rasa nak kejar itik...


yeyyyyy...saya ada mingming...(yang wonderpet tu)ehh apsal saya pulak..haishhh...aku ada sembilan ekor itik...korang ado?


ni la mingming...asyik dok kerjasama jerr yang ramai ingat tapi aku bet korang tak ingat pun kan nama sekor2...kan kan kan

kenapa aku hupdate pasal itik?
entah...hahaha
ikut suka aku la...kehkehkeh(bajet macam ramai yang baca blog ko mashi..piiirahhhhhh)..huhuhu
korang pernah makan itik??...
sedap...tapi setengah orang tak lalu...
cer korang try....

bagi aku..
daging dia lagi manis dari ayam...
lepas tuu lagi banyak khasiat...
sebab tu chinese suka makan kan...

yelaa...
banding dengan ayam pekan...semua suntik je tuh...
cer banding dengan ayam kampung kan...laen la

tapi aku suka itik...
ada yang suka tak??
jom..
aku belanja....wiiiiiii


p/s:otak tengah tingtong nih.....tengah musim exam..lusa killer paper...kahkahkah...aku boleh online lagi..kahkahkah...tolonggggg...tolonggggg...doakan yerrr:)

4 comments:

  1. bkn takat tlg doa, tlg buatkan pun boleh.
    tp kalau kantoi jgn salahkan kuu!

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    kalau kantoi nanti saya apply keje jadi maid kak ros je lah...
    senang sikit ....

    :)

    ReplyDelete
  3. haippppp....
    jangan kesian...
    nanti sedih nak masok mulot...
    tapiiii.......



    erkkk....kenyanggggg
    kehkehkeh... :p

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..