Friday, April 1, 2011

Kaftan

Tiba-tiba rajin kan nak buat entry bebanyak....
aku punya rajin ni pesen chipsmore...
ikut suka hati je bila nak naipnyerr...
nak cite pasal kaftan ni...
bukan cite,maybe nak bertanya...
tadi ada kedai...agak-agak dia jual apa??cer teka..cer teka...
dah bajet nama tajuk kaftan mesti lah jual kaftan..hishh tak lawak...
ok proceed...
berbaloi tak kaftan harga 100??
cantik...(dah berkenan...auwww)
tapi tak berani la...
bila ja aku nak pakai nanti jadi kaen buruk je dalam almari tuu...
ingat nak pakai raya...sebab waktu tuu je berani sikit...
ala maklum lah semua orang nak melawa,tak ada la nampak sangat ke'over'an aku..hahaha
hmmmm...macam mana eik????

nak beli ke tak???

ps:(petang nanti aku bagitau keputusan...cer bagi suggestion sikit)


adakah kaftan tuu baju kelawar??aku baru tahu...ish ish ish

2 comments:

  1. aah, kaftan tu baju kelawar. tp xkan la baju kelawar (klau mcm yg dlm gmbar tu la) harga smpai 100?

    ReplyDelete
  2. aishhh xde la cenggitu rupenye kaftan yg mashi nk 2...hehe...comey sikit ag:)

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..