Sunday, October 2, 2011

Baby memang cute,tapi mak bapak baby belum tentu cute..

Minggu lepas aku balik rumah, baru masuk study dua minggu dah balik..
Teringat mak dengan ayah, tak sedap hati tapi betul la tu..
ayah luka dekat paha masa bawa 'kubota' masuk sawah..
kalau tepon tak pernah jawab tak sihat,mesti sihat selalu...
sedih pulak...huhuhu

ok,cukup untuk intro..
kebetulan masa aku balik adik aku nak pergi kem..
aku bawak adik aku pergi tesco beli barang2 yang dia nak bawak..
alaa benda2 basic,ubat gigi,suar track tu semua la..

dan tiba masa untuk bayar..
sorang chinese girl beratur depan aku..
belakang aku pulak ada 1 family..suami isteri dan dua orang anak..
suami isteri tu maybe umur awal 30-an macam tu la kot..
anak dia yang paling besar umur dalam 6 tahun aku agak,yang kecik tu around 2 tahun lebih dok dalam troli tesco..
si suami control troli..

nak jadi cerita..
masa tu tak ramai la sangat customer,
kaunter pun bukak tak banyak..
dok tunggu orang depan aku ni sudah bayar,dua orang laki bini belakang aku ni dok menyembang..
 MA-SA-A-LAH-NYA!
nak sembang tu sembang je la..yang dok menyondol bontot aku dengan troli tesco tu apahal..

Sekali ok lagi...
mungkin tak sengaja

Dua kali..
Maybe tertolak kot..

Tiga kali..
Aku pusing belakang..wahh khusyuknya sembang..si isteri pandang aku,aku senyum..aku pegang hujung troli tu tolak slow2,15cm jauh dari bontot aku..dalam hati aku minta2 la isteri dia paham dan tegur si suami tu..masa tu aku dah bau something...hushhh..hushhh (sambil kembang2 kan hidung)

diorang sambung berbual balik

suami:eh adik(baby) dok diam2..adik berak eh..ucuk2
isteri:eiii adik ucuk...ucuk..satgi balik kita basuh

huiiii...semerbak..
aku paham la mana ada berak bau wangi..baby pulak tu,standard la berak bersepah2 dalam pampes..
tapi bapak dia menyondol lagi bontot aku,buatkan aku dan baby tu lagi dekat..aku dah rasa macam dok dalam toilet ha...busuk taik!!

masa aku tengah bayar pun dok menyondol lagi...
panas sungguh hati aku kalau dah tua2 pun jenis tak paham2 nih...

BODOH!!
sudah bayar aku lepas geram...
tapi bukan kat diorang la..adik aku yang kena..
kesian adik aku kena tahan telinga aku bebai sepanjang jalan ke tempat parking kereta...
hope lepas ni tak jumpa dah family yang lampi tahap cacing tanah macam tu..
memang keturunan lembu kot,pesyen suka menyondol...

tenangkan hati :)


p/s: naseb baek ada coffee rush tesco..sejuk balik hati aku..huuuuuuuuu


9 comments:

  1. sabo dik.. nanti telan air batu banyak2 ekk.. Patut tadi sound jek.. itu dah kira macam gangguan seksual tuh ;)

    ReplyDelete
  2. saya sabor dah ni kak..hehe
    nak tegur pun orang tua dari saya..
    sabar je la yang mampu pun..huuuu

    gangguan sexual jugak ke tu??
    alaaaa

    ReplyDelete
  3. Pada akak itu dah gangguan seksual sebab dia sondol bontot ko non-stop kan.. takkan dia tak nampak ko kat depan.. n takkan dia xperasan troli tuh terkena bontot ko kan...

    Kalau akak mmg dah sound dah tuh.. xkira lah tua ke muda.. cakap eloklah2.. bukan marah2.. bg dia ingat sikit..

    ReplyDelete
  4. sebab isteri dia dah perasan..sebab tu saya macam malas nak tegur lagi..huhu
    asik2 kena gangguan sexuak..hukhukhuk
    apa la naseb :(

    ReplyDelete
  5. tak kena pelempang erk?
    ish.ada idea ni.
    nanti nak buatlah!
    haha

    ReplyDelete
  6. bunyi dia macam gatai merenyam..haihhhh

    ReplyDelete
  7. agaknya bila sondol2 dia igt dapat potong que kot...

    ReplyDelete
  8. macam panjang benar pulak que tu...hehe
    3 orang je pun,chinese tu,saya dan mereka...
    sungguh tidak sabar..

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..