Friday, October 21, 2011

tak kira!!apa-apa jadi pun mesti hapdet jugak!!


tau ni apa??ni orang panggil kapet den aka kapet mat..tu orang panggil,aku pulak panggil "hat lompat2 tuuu"



ni kotak dia..China mari saja,korang baca words dia pun buleh tau..aligance apakah???...eh ini semestinya bukan aku punya...ini MEK yang punya..dia tak guna pun,simpan sampai berhabuk..so aku pinjam je la...seminggu pinjam dan selama seminggu tu hari2 aku melompat..gigih sangatttttt




haaaaaaa....ini baru saya yang punya,platinum lagik tuh..baru dapat tadi..suka suka suka..hikhikhik..minta tolong MEK order...new version harga sama dengan MEK punya..dan aku gembira kerna berjaya membuat MEK jeles..hahahaha










YES!!!.............................berjaya jugak hapdet................. :)

8 comments:

  1. peh, pekena dangdut la sepam.
    kakakaa

    ReplyDelete
  2. dangdut tak dak la poyotito...
    nasyid ja ada..kehkehkeh :P

    ReplyDelete
  3. Dik ada kurus sikit tak lepas 'dance'

    Ayat selamba malu2 kucing nie ;)

    Ahaks

    ReplyDelete
  4. ehem!!!!
    seluar dua tahun lepas dah buleh pakai...

    *blushing....

    hikhikhik....

    ReplyDelete
  5. ai laf dansing.
    dulu la..
    sekarang nak goyang bontoit pun tak larat.
    gegaran lemak.
    kahkah.

    ReplyDelete
  6. fuhh mesti dulu2 layan disko kak wos ni...
    ceh menipu je lemak..
    tapi pakai baju kurung saiz s jugak...
    arghhhhh jeles!!!

    ReplyDelete
  7. macam best aje menda alah ni.. hehehe..
    selalu menari lah ni ek?

    ReplyDelete
  8. best!! best!!best!! :)

    buat masa ni selalu la menari...
    masa ke depan2 ni tak tau lagi macam mana...heeee

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..