Wednesday, September 28, 2011

Aku dan dot dot dot....

aku dan Jusco = sushi

hihi..aku tau ramai tak suka...tapi jusco punya best...sungguh!!!!


aku dan Giant = susu dutch lady kid (ceh bajet macam situ je ada jual kan)..dan hmmm...perut i kecik tak mampu minum banyak2..sebab tu minum yang kid saja...tapi benda laen buleh pulak menyumbat tanpa henti..choiiiiiii!!

bekalan untuk sebulan...time tak sempat nak bancuh milo pagi2 before pergi kelas,juz grab one


aku dan Tesco = coffee rush (bukan jual dalam tesco tapi ada gerai dekat situ jual..best!!!)..ada cara nak sedut dia...sedut kat bawah,perit la tekak korang rasa kopi dia yg pahit tanpa gula tu,sedut kat atas rasa aiskrim vanilla je la..sedut di tengah2 adalah nikmat..gabungan vanilla dan kopi...fulamakkkkkk

gambo gugel weh..beli kat tesco xde nyer dier letak lam bekas kaca cenggini...masa menggugel baru tau ada jugak game nama coffee rush..jakunnya aku


muka aku muka supermarket ke???ehh aku pergi jugak la kedai runcit...banyak pulak duet aku kan

6 comments:

  1. dik, belikan akak coffee rush yg sejibik sejibon mcm dlm gambo ko tu bole????

    ReplyDelete
  2. kalau nak sejibik sejibon apa kata kak umie amek gambar tu jer...mesti sama punya la..hehe

    ReplyDelete
  3. haha kalau belasah selalu pun jadi kurang bahagia jugak kak..pitih mengecut..huhu

    ReplyDelete
  4. semlm pegi jusco.
    nampak sushi
    teringat mashi.

    eh, eh..
    mcm pantun (:

    ReplyDelete
  5. *tepuk tangan laju2...

    wahhh..hebat..hahaha :)

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..