Wednesday, July 27, 2011

Sesuku ayam or 1/4 ayam tapi bukan ayam tiga suku...

taraaaaaaaaaaa.......

quarter chicken with black pepper sauce kepsi..macam selalu,makan dulu baru ambek gambar:)
tetiba hari ni nak buat food review..
mengada-ngada..
tapi kepsi je pun..
orang low standard macam aku ni tu je yang mampu..

hah!aku dah try quarter chicken dia yang baru tu..
korang dah ke?? dengan muka riak aku pun bertanya..
tapi macam mana nak komen entah..
bagi aku rasa ayam kepsi ni sama je rasanya walaupun dia dah ubah2 jadi chicken chop segala..
aku komen macam ni baek tak payah komen kan..hahaha
ok2,aku komen bebaik

ayam-macam selalu...sapa tak pernah makan aku tak tau la nak cakap apa kat korang...cer try cer try
sauce-buleh laaaa...tapi sikit..aku suka kalau dia melimpah ruah hingga ke ladang gandum
jagung-yang ni aku suka..manis..kat kepsi ja aku rasa jagung macam ni..tapi dia letak sikit sangat..nak jumpa lagi yang rasa mcam ni balik beli jagung lepas tu rebus sendiri
roti-black peper sauce digandingkan dengan roti butterscotch (kot)?? manis...aku tak suka..makan secubit je..aku makan roti butterscocth gardenia tapi makan macam tu saja tak combine benda laen

aku sorang je makan set tu...
pihak penganjur macam selalu la...
asyik2 snack plate..tu pun seketol makan seketol bawak balik..
tak gemar benar dia dengan makanan cenggitu..
kalau nasi goreng kampung lajuuuuuuu je dia..
tapi apakan daya aku gemar..
bukan apa..
kondisi di situ ja molek sikit..
sesuai kalau nak bersembang sambil makan2..
terima kasih encik C...hehe

C..aku memang suka buli dia

P/S:hujan pulak tengah2 menaip nih..lapaq!!

2 comments:

  1. ayam kfc dah ada chicken chop?? wahduhhh... macam best tapi pesal ko ye review cam xbest jek hehehehe..

    tp ayam kfc hot n spicy gak best ;)

    ReplyDelete
  2. chicken chop pun rasa sama je kak...
    haruslah review tak best sebab selalu sangat makan..
    cer akak balik sini makan mesti best je rasa kan sebab dah lama tak makan..

    :)

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..