Friday, July 1, 2011

Ice Lemon Tea = Axion...ehhh??

Keluar hari tu makan makanan Jepun..
aku order teh o ais limau...
dia order green tea...

dia dan air2 itu

aku tanya dia...best ke green tea..
aku try rasa...eiyekkk tawar weh
dia kata...bagus untuk kesihatan dan memang tak letak gula
aku pun tak nak kalah..lemon tea pun bagus jugak wohh..
kita makan banyak benda minyak2 ni..alkali
so kena minum ice lemon tea sebab dia masam..asid
sama la konsep dia macam axion yang cuci pinggan tuh...


hah nampak tu..kan ke lemon jugak..ni gambo cik gugel
ok..aku tau
aku kalah..dia menang...
sebab pastinya fakta aku merapu dan merepek..kehkehkeh


P/S:rindu kat dia... :)

6 comments:

  1. kalo centu boleh la minum ekzion 2 sudu sehari, bancuh dgn air panas. konfem turun paras kolestrol ko dik?
    ahahakahka!

    ReplyDelete
  2. bgs idea ros diatas..btw ais le sebabkb minyak tepu, melekt pd usus..hehe..kurangkn minum ais..

    ReplyDelete
  3. kak ros...

    idea yang bernas kak ros!!!wuhuuuu
    ingat nak buat cam tu la jamu tetamu mai rumah di aldilfitri yang mulia nanti...
    jemput la mai rumah..kehkehkeh


    mieker..

    baek doc...
    baek2 saya ikut kata doc..
    teh tarik satuuuuukkkkk...

    :)

    ReplyDelete
  4. rndu ak rupanye...kn btl ak ckp....huhuhu
    1 lg kite kna mnum air pns o suam je...x blh amal sgt mnum ais...
    nt jd cm kite la...ber'semangat'..heheh

    ReplyDelete
  5. hokaloh..kantoi...hahaha
    yer2 sekarang aku tengah amalkan minum air suam..
    nak bagi kurang ber"semangat" sikit..hihi
    hah ko biler lagi???

    ReplyDelete
  6. ak?huhuhu
    ak try k....ak nk joging mls la...rs cm x slmt kt cni...huhuh...g gym uitm je la...huhu

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..