Sunday, July 10, 2011

Saya sangat comel...

Semalam buat apam ladybird...
terima kasih dekat kak Nuri untuk idea..
tapi resepi dia aku ikut resepi putri ayu yang aku selalu buat..
aku pakai santan...
filing aku buat guna kelapa..
macam inti ketayap tu..
taraaaaaaaaaa

sebelum kukus..kumbang pun berkata "comelnya saya"...

betul la cakap kak nuri..
memang bercinta nak buat sekor2 ni..

kukusan pertama: sangat hepi dan puji diri sendiri sebab kumbang menjadi
kukusan kedua: hmmm...banyak lagi ke yea???
kukusan seterusnya: rasa nak hantuk2 je kepala kat dinding..lenguh segala lenguh sudah..apam dot dot dan putri ayu pun tak sememeh macam ni


selepas kukus..kumbang kuning hilang sebab pergi perhimpunan BERSIH

lepas dah siap aku bawak la kumbang2 ni untuk buat sistem batter dekat depan farmasi...
kenapa farmasi??sebab nak beli Bio Aura Bio Oil..
'orang' tu kasi ni...
buleh guna untuk taraweh nanti :)

macam tak setaraf je apam kumbang tu dengan kain telekung kan..


P/S: tengah menulis kisah cinta pulak ni..kalau menang nombor tiga pun dah kira ok..perbelanjaan seminggu tu..hehe..buleh baca dekat sini dan sini untuk lebih faham

5 comments:

  1. saya ke kak tas???
    tima kasehhh...
    malu la camni tapi ramai dah cakap..wakakakaka


    uhuk uhuk uhukkk..tersedak

    ReplyDelete
  2. wah.. comel gile.. syg nk mkn..

    ReplyDelete
  3. mmng sangat comel.
    tp agak tersiksa kepanasan kot? sbb tu mata dia terjegeyy!

    haa cpt dik,
    kakwos nak baca.
    kakwos punya cerita cinta mcm tak berapa nak jadi jer..
    wakaka!

    ReplyDelete
  4. heidi shafiq

    mikir comel memang sayang nak makan tapi mikir penat nak buatnyer terus rasa nak ngap cepat2...
    pesen pendendam sangat kan..hehe


    kak ros

    bukan terjegey ja hat juling pun banyak..wakakaka

    mesti la tuan tanah yang promot kena buat dulu...
    aaahhh alasan je kak wos tu...
    hah kak wos pun sepat2..

    :)

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..