Saturday, July 2, 2011

Selamat tinggal kolesterol...ucapkan hai kepada bentuk badan cantik menawan

Entry ni tak ada kaitan dengan Slim World atau London Weight Management...
aku bancuh axion dengan air suam..
ikut nasihat kak ros...
berkesan woooo....hahahahaha
aku tipu ja..
jangan percaya...
sapa nak buat jugak, kalau mati awal jangan salahkan aku...

malam tadi aku nekad nak joging pagi ni...
bila dah nekad mesti akan ada ja benda yang nak kacau...
selalu kan macam tu..cobaan sungguh
aku tak bawak balik sport shoes..
tanya adik aku..."adik, hang ada sport shoes dak??"
adik aku......"tak dak"
aku tanya lagi...."kasut sekolah extra ada??"
adik....."tak dak"
haishhh..apa hang ada adik oiii
tiba2 adik aku pi ambek beg hijau ni...
katanya abang Lan aku bawak balik hari tu....

selamat hari raya semua...

macam kedai tak??haha..tiga pasang woooooo

satu jenis ada nama,satu jenis lagi ada simbol pedang bersilang....

nampak sangat kan..
dia memang nak suruh aku joging ...
buang kolesterol berlebihan...
so alhamdulillah...
aku berjaya joging pagi tadi....yeppppiiii

aku sorang ja dok berjoging...orang laen tidoq

P/S:tu kasut navy abang aku..tiga pasang dia bawak balik sebab lepas budak2 navy tu pakai memang akan simpan dalam stor...bersarang labah pun ada..so baek la bagi kat aku..kehkehkeh...so target,5 KG hilang dalam dua bulan..gambate kudasai Mashi san!!

6 comments:

  1. eh...gambar last tu lebih kurang kg saya je..ada sawah, parit air dan jalan sempit..hehe =)

    ReplyDelete
  2. sama eh??
    kita sekampung kot....

    :P

    ReplyDelete
  3. saiz berapa kasut tu?
    kalau saiz 7 meh pos kat kakros sepasang.

    ReplyDelete
  4. fuhhh..caya la dik... gambarou!

    ReplyDelete
  5. arigatou kak umie!
    jom la jog sekali..
    saya tak nak kurus sesorang...
    wakakakaka..

    alaaaaa lupe lak kak umie memang dah kurus...

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..