Monday, November 8, 2010

kembali


aku ni hangat2 taik ayam je yea...
sian blog ni terbiar je walaupun aku pikir xde la ramai sgt pn baca...aishhh
jiwa dah tak hijau,dah jadi kaler2 pelangi dh...hahaha
haaaa...ni aku blik dah...
alang2 meh aku cita 1 benda...

lesen aku mati dh 2 bulan...langsung tak perasan dowh...selamba je dok nek moto keta g sna sini...
bila dah tawu lesen mati bawak moto pn dah rasa x konfiden...silap hari bulan leh sakit jantung tgk kon tpi jalan...ingatkn polis tp jkjr dok buat jalan daaaa...heekkk
so,td g la hidupkan..kene rm32...xdok duet la nok buat byk2 taun..huhu...

alkisah....
tak sampai 1 jam renew...............TERUS JUMPA POLIS!!!..
bukan 1 tp 2 lokasi plak 2..chewahhh..roger2...
senyum sampai telinga aku..hahahaaha...nyanyi lagu lucky jason miraz wlau mcm xde kaitan sgt..hikhik

tu la org ckp...
tuah badan sapa tau....
epi2 sudah...
jadilah rempit yg berddikasi yep.......cam aku...perghhh
nasib badan...kalu x nyanyi lagu alalaltok jgn saman la aku hari ni.....

sekian................haaa selamat hari Deepavali suma...muahh

No comments:

Post a Comment

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..