Monday, November 14, 2011

Tabung

Korang ada tabung??
Aku ada tabung...
tapi harap tabung je la,dalam ada la dua tiga posen..

pandangan atas...tu lubang nak masuk duet..nampak??

tabung ni saiz dia sama dengan saiz tin biskut...
anggaran aku la,kalau letak duet syiling kan...
boleh cecah 700 ke 800 hingget ni tengok dia punya saiz...
pandai kilang sekarang..
bekas untuk gula-gula pun buleh buat jual
ni beli dengan harga dua hingget je...
bekas kosong yea..
termasuk gula-gula laen harga...
banyak cantek semua nak murah

pandangan hadapan...kiutttttttt
tabung ni bukan aku yang punya..
jiran sebelah??entah la dorang ada tabung ke tak...
mak aku punya pun bukan..
adik aku punya lagi la bukan...

tapi..
ini tabung AYAH yang punya...
kata ayah "alaa apa ada kat luaq, janji isi dalam penuh  :)"



sentap hati cheq.....................................huhuhuhuhu

7 comments:

  1. ayah ko yang punya?!

    hahahaha.. tengok.. ayah ko pun suka juga dengan kartun2 ni rupanya..

    mungkin dia nak menjeleskan hati anak2 dia.. dengan menyuruh anak2 dia menabuh la tu.. hehehe..

    aku pun de tabung.. tabung buluh ayah aku buatkan..

    tapi tu dulu lah... 14 tahun yang lepas.. ;p

    ReplyDelete
  2. tabung?
    tak main la tabung-tabungggg..

    boleh centu?

    ReplyDelete
  3. aku ada tabung..

    collect duit singgit kertas..

    dengan duit syiling..

    tp mcm x penuh2 jugak je lg..

    ReplyDelete
  4. faaein

    mak yang beli...harus la ada katun2...hahaha
    kalau ayah yang cari,paling hebat pun tin biskut je..senang...



    kak wos

    yela....duet kak wos kan bekepuk kepuk..
    setakat tabung tu mana la muat kan...
    tak mampu....heee



    kak TCC

    tak sempat nak tunggu kecemasan kak..hahaha
    keje korek je...



    missenget

    kita sama!! :)
    beli yang paling kecik pun tak penuh2 kan

    ReplyDelete
  5. bila tengok tabung ni lagi..

    aku rasa macam nak beli ja.. hahaha.

    ReplyDelete
  6. eh berkenan ke??
    dia limited edition..hahaha
    pesen botol susu banyak la..:p

    ReplyDelete

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..