Monday, July 26, 2010

pasar malam

aku nk buat entry ni malam tadi tapi aku demam...
aku still lagi demam tapi sebab aku sedih sangat aku cuba cari point untuk tulis sumthing...
meh aku story pasal pasar malam punya kes...
malam tadi aku g pasar malam...ujan
aku kesiankan junior aku sorang ni so aku g la cari nasi krabu untuk dia...
dia orang besut so yang tu la paling suit aku rasa...
banyak hal terjadi,tertinggal aym la,air tebu la...
nak dipendekkan cerita aku singgah 1 kedai air ni sebab kawan aku nak beli...
aku letak air milo junior aku kat sudut...
tup2 pak cik yang jual air 2 jatuhkan.....
tawu pe dier buat??????!!!!!
dier buat dekkkkkkkkkkk jekkk...
punye la panas hati aku...
aku x mintak pun gantikan baru...
say sori cukup...tu pun tak....
jangan harap saya nak beli air kedai pak cik lagi...
budi bahasa budaya kita la pak cik....
jangan nak kata orang muda kalau kita yang dah tuwa pun xsedar2 nak hormatkan orang lain...
bukan nak jadi kuarng ajar kat orang tuwa...
tapi yang salah tetap salah....


tgk la...nt saya BOIKOT kedai pak cik....syabas pak cik!!!dh standard cocacola air yang pak cik jual kt gerai tu...

p/s:nasib baik aku ni fikir dier PAK CIK...kalau x dh sound dh....

No comments:

Post a Comment

Sila sila..
buat macam rumah sendiri..